söndag 19 maj 2013

Sommar!!



Äntligen sol och värme! Som jag har saknat det. Dom soliga dagarna som vi haft här i Sundsvall har varit kall och blåsiga men nu i helgen har vi äntligen fått kännt på värmen och solen och jag mår toppen trots att det är fruktansvärt mycket att göra innan Amanda tar studenten. Värmen är kortvarig så det är bara att passa på.

Idag har jag gejat i trädgården men även gjort lite andra "måsten" men att tvätta och få hänga ut tvätten på tork är inge otrevligt måste. Det torkar fort och luktar sååååå gott.


 
Att sen röja i trädgården och hitta dessa vackra blommor är inte heller något otrevligt måste.


Virka en Makron till skylten är inte heller jobbigt det gick fort och jag har ett helt gäng till att göra, det finns massa roliga färger i Candy.



Sen att äntligen ta tag i min Pippi kofta i Cotton Time (som jag rev upp en hel del på) och se att det faktiskt finns ett slut i den är helt underbart!

 
Ha en bra kväll! Själv ska jag snart hejja på Sverige i hockey och sticka på min kofta :-)
/Malin
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar