söndag 20 mars 2011

Mina små tuppar

Jag måste ju lägga in bilder på mina tuppar också som jag stickade i Fritidsgarn från Sandnes. Nu gjorde jag lite fel så dom blev lite större och då gick det 1 extra nystan till. Men dom blev jättebra ändå.

Så här såg dom ut innan tovningen














Jag tovade i 40 grader med ett par urtvättade barnjeans och då blev dom så här:



Lite knappar som ögon och både fram o bak. Det ska igentligen vara en vinpåse i men våra i butiken fyllde vi med lite annat.
Ha det så bra!!!

4 kommentarer:

  1. Såå fina de blev.. vilket garn har du..om du har tovat dem i maskin??

    SvaraRadera
  2. Oj skitt nu läste jag hela ovanför tupparna o då ser jag att du hade fritidsgarn..har du bara stickat dem ur huvudet..el mönster??

    SvaraRadera
  3. vad fina :) jag har aldrig provat att tova, men nån gång ska väl det oxå bli :)

    SvaraRadera