onsdag 6 april 2011

Den blev för lång.....

Ibland bara stickar man på, i massor. Jag skulle bara förlänga den i 10 cm det slutade med att den blev ca 95 cm istället för 65 cm, hur kunde det hända?

Men det är en mycket lättstickad tröja i dubbel Mandarin Petit och den kommer att bli superbra i sommar, när jag väl har rivit upp en bra bit :(. Jag har börjat på framstycket istället så får jag vara lite mer uppmärksam när jag ska sluta sticka :).



Så här ser bakstycket ut nu, jag ska nog korta av den i 2 rapporter så blir det nog jättebra! Det är tur den går ganska fort och att den är rolig att sticka.

Ha det så gott!!

2 kommentarer:

  1. Den ser ut att bli jättefin :)

    SvaraRadera
  2. Men är den inte färdig snart...;-) Hej, jag tänkte bar lämna ett litet avtryck! Jag har startat en blogg med. Hanjasaviga! Kram, vi ses på jobbet/Sandra

    SvaraRadera