måndag 18 april 2011

Mandarin Petit

Nu är äntligen min tröja i Mandarin Petit klar...och i rätt längd :-). Det gick ganska fort att riva upp (vilket det iofs ALLTID gör) men ändå relativt fort att sticka om. Jag trivs jättebra i den men det blir inte jag som är modell denna gång heller :)




Jag är lite ovan med ljusa färger nu efter den mörka vintern så jag måste nog vänja mej lite och att det måste bli lite mer sommar först :-). Så tröjan får hänga i skyltfönstret ett tag först.
Som tur är så är Våren på god väg även här i Sundsvall.


Mina nästa projekt är denna lilla kofta till mitt lilla Gudbarn Lilla A. Eftersom han är en liten pojke så blir färgerna i blått och brunt.



Till mitt andra Gudbarn Lilla T, Storasyster till lilla A, blir det en virkad klänning i så klart rosa Mandarin Petit (vad vore världen utan rosa :)). Det blir perfekt att ha med sig i bilen när vi drar ner till Värmland i Påsk.
Bild kommer senare då batteriet till kameran dog helt plötsligt.

Ha det så gott och en trevlig Påsk med en massa skojjigt!

1 kommentar:

  1. Men den blev ju jättesnygg! Jag vill också ha den...Kanske jag ska försöka mig på en sån med. Hur roligt skulle inte det va och ha lika tröjor på jobbet? Nä, inte så himla kul kanske, jag får hitta på något annat ;-)

    SvaraRadera