fredag 23 december 2011

Dan före Dopparedan!!

I morgon är det julafton och jag vill bara skicka en liten Julhälsning med världens sötaste tomteflicka (tycker jag i allafall).
Klänningen sydde jag som överraskning till henne under veckan och hon blev jätteglad för den och kommer nog att ha den imorgon på julmiddagen.



Den lila klänningen sydde jag för någon vecka sedan då Maya skulle på klassdisco. Klänningen är från ett Hanna Montana mönster från Simplicity och den blev lite tråkig så Maya pimpade upp den med lite knappar och den blev ju superläcker. Vi kanske har en liten ny kläddesigner hemma hos oss.


Här är mina julkläder :-). Kjolen har jag sytt men tröjan är köpt på Cubus men den var lite tråkig så jag broderade en liten snöstjärna på den och satte ett snyggt band i halsen och vips så blev det en lite festligare tröja.
Sista julklappen är på G. En halsvärmare i Duo. Jag änvänder stickor nr 7 och har lagt upp 120 maskor och stickar 3 r och 3 am sen får vi se hur lång jag kommer i kväll för i morgon ska den levereras men det är ju många timmar kvar klockan är ju bara 22,52 :-).


Ha det så bra och God Jul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar